Maailma parimad reklaamid 2018


Koostöös  veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame igal reedel maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi , Cannes Lions  loovusfestival, tähelepanuväärsemaid töid.


Cannes Lions parimad reklaamid: The New York Times. The Truth Is Hard To Find
Klippi kommenteerib Lauri Pildre, kes on reklaamiagentuuri Idea digijuht.
Loe lähemalt...


Cannes Lions parimad reklaamid: The North Face. Question Madness
Klippi kommenteerib  Alvar Lonks, kes on reklaamiagentuuri Tabasco loovjuht.
Loe lähemalt...


Cannes Lions parimad reklaamid: Monoprix. Label of love

Klippi kommenteerib Kädi Kaasikmäe, kes on reklaamiagentuuri AD Angels copywriter.
Loe lähemalt...


Cannes Lions parimad reklaamid: Bupa. For owning the dancefloor

Klippi kommenteerib Helen Noormets, kes on Tervise Arengu Instituudi kommunikatsiooni-osakonna juhataja.
Loe lähemalt...

Cannes Lions parimad reklaamid: TAC. Consequences

Klippi kommenteerib Keiro Vantsi, kes on reklaamiagentuuri Age McCann digiprojektide projektijuht.
Loe lähemalt...

Cannes Lions parimad reklaamid: Apple. Bulbs

Klippi kommenteerib Lauri Pildre, kes on reklaamiagentuuri Idea digijuht.
Loe lähemalt...

Cannes Lions parimad reklaamid: Coca-Cola. The Line UP Song

Klippi kommenteerib Alvar Lonks, kes on reklaamiagentuuri Tabasco loovjuht.
Loe lähemalt...

Cannes Lions parimad reklaamid: Squarespace. Who Is JohnMalkovich.com?

Klippi kommenteerib  Toomas Verrev, kes on reklaamiagentuuri Zavod BBDO loovjuht.
Loe lähemalt...


Cannes Lions parimad reklaamid: Momondo. The DNA Journey

Klippi kommenteerib Helen Noormets, kes on Tervise Arengu Instituudi kommunikatsiooni-osakonna juhataja.
Loe lähemalt...

Volkswagen Tiguan. Horses Laugh

Klippi kommenteerib Kädi Kaasikmäe, kes on reklaamiagentuuri AD Angels copywriter.
Loe lähemalt...


Paddy Power. Coach driver
Klippi kommenteerib Kerstin Raidma, kes on reklaamiagentuuri Tabasco loovjuht. 
Loe lähemalt...


The Royal Danish Theatre. Mash up

Klippi kommenteerib Tiina Hiob, kes on TLÜ BFM reklaamiteooria lektor, reklaami ja imagoloogia õppekava kuraator.
Loe lähemalt...


Verena. Capture

Klippi kommenteerib Keiro Vantsi, kes on reklaamiagentuuri Age McCann digiprojektide projektijuht.
Loe lähemalt...

SONY. Gravity Cat

Klippi kommenteerib  Lauri Pildre, kes on reklaamiagentuuri Idea digijuht.
Loe lähemalt...

Barnado’s. Believe in me – Gymnast

Klippi kommenteerib Helen Noormets, kes on Tervise Arengu Instituudi kommunikatsiooniosakonna juhataja.
Loe lähemalt...
Nike. What are girls made of?

Kommenteerib Tiina Hiob, kes on TLÜ BFM reklaamiteooria lektor, reklaami ja imagoloogia õppekava kuraator.
Loe lähemalt...

Donate Life. The World’s Biggest Asshole

Kommenteerib  Kerstin Raidma, kes on reklaamiagentuuri Tabasco loovjuht.
Loe lähemalt...

Morton Salt. The One Moment

Klippi kommenteerib  Keiro Vantsi, kes on reklaamiagentuuri Age McCann digiprojektide projektijuht.
Loe lähemalt...