#PRINTATTRACT on konverents meedia-, turundus- ja reklaamikogukonnale.

PROGRAMM
Reede, 11. november, 2016 Vaba Lava,  Telliskivi 60a, C1-hoone, Tallinn
09.30-10.00
Tempel ja hommikukohv
10.00-10.05
Moderaatori avasõnad
Olav Osolin, reklaami- ja telemees
10.05-10.30
Gutenbergist Zuckerbergini: miks uudis trükiajakirjanduse surmast on tugevasti liialdatud?
Väino Koorberg, Õhtulehe kauaaegne peatoimetaja
10.30-11.00
Kaks kolmandikku Eesti elanikkonnast ehk ca 600 000 inimest loeb endiselt paberlehte. Kes nad on ja miks nad seda teevad?
Külli Esko ja Peeter Teedla, Emor
11.00-11.45
Tulemusliku ajalehereklaami kümme käsku. Näited  Skandinaaviast.
Staffan Hulten, Research and Analysis of Media, Stockholm 
(inglise keeles)
12.00-12.40 Lõunapaus  
12.40-13.10 Globaalsed visuaalsed trendid printreklaamis viimase 10 aasta jooksul
Jacqueline Bourke, Getty Images  juhtivanalüütik
(inglise keeles)
13.10-13.40 Case Study - Innovatiivne Hollandi jaekliendi print-only kampaania.
Remy Kurpershoek, XXS Amsterdam, loovjuht
13.40-14.00 
Miks logod värvi vahetavad ja kriitpaber ei põle ehk õnnestunud trükireklaami saladused
Elari Kingo, trükiettevalmistuse spetsialist ja Sander Jahilo, keskkonna- ja kvaliteedijuht, Kroonpress
14.00-14.45Silmapaistvast prindist Eestis ja mujal maailmas
Kerstin Kessu Raidma, loovjuht ja reklaamigraafika õppejõud, EKA Indrek Viiderfeld, Tabasco loovjuht
14.45-15.15Creativity Matters
Simon Cook, Lions Festivals Director of Awards
(inglise keeles)
15.15-16.15 Virgutavad joogid ja networking
*Korraldajad jätavad endale õiguse teha programmis muudatusi, kui selleks vajadus tekib.


Vaata, kes on end juba kirja pannud.