Cannes Lions parimad reklaamid: Apple. Sway

Klippi kommenteerib  Signe Kõiv, kes on Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) tegevjuht.
Kas Sa usud armastusse esimesest silmapilgust? Söandaksid tänaval keset lumesadu tantsu lahti lüüa ja võhivõõraga ühe pas de deux (miks mitte kaerajaani) teha?

Olgu õnnistatud reklaamid, kus call-to-action on lõputiitrites sama nähtamatu ja kribus kirjas, nagu juriidilistes dokumentides kõige tülikam klausel tavaliselt olema kipub. Kogu tähelepanu püsib Sam Smithi “Palace” taustal jutustatud puändiga lool tänaval tärganud armumisest, mida etendab profitantsijatest abielupaar Lauren Yatango-Grant ja Christopher Grant.

Külmakraadid on meil käes, lumehelbed ootavad järjekorras kannatlikult allasadamise hetke ja aasta kõige kiirem aeg võiks asjade maania asemel olla hoopis täis märkamist, ulakas ja ennastki üllatav. Kas Sa julgeksid?

Klipp: SWAY
Klient: APPLE
Teostaja: TBWA\Media Arts Lab

Auhinnad:
Cannes Lions 2018
Silver – Film Craft – Cinematography
Silver – Film Craft – Use of Licensed / Adapted Music

Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame igal reedel maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid. Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit. Loe rohkem festivali kohta. 

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: