Augustikuu vallutasid sotsiaalmeedias YouTuberid

Augustikuus olid vaatluse all rekordilised kaheksa erinevat tööd. Silmapaistva kampaaniaga sai taaskord hakkama Swedbank, kelle parima YouTuberi konkurss ületas meeldiva üllatusena ka loojate endi ootused. 

Kampaania peamiseks eesmärgiks oli Swedbanki populariseerimine noorte seas ning nende teadlikkuse kasvatamine Swedbanki mobiiliäpi olemasolu ja võimaluste osas.


Selle teostamiseks korraldati konkurss, mille raames otsiti Eesti parimat YouTuberit. Konkursi eesmärgiks oli asetada sihtrühm ise kampaania keskmesse ning paluda neil luua lühikesi videoklippe, mille sisus tuleks käsitleda mõnd Swedbanki mobiilse äpi lahendust. Lisaks tegi Swedbank ka ise mitmeidvideopöördumisi otse YouTuberitele.


Lisaks märgiti ära ka EAS ja Eesti Politsei kampaaniad. Vaata lähemalt meie veebilehelt.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: