Cannes Lions parimad reklaamid: Barnado’s. Believe in me – Gymnast

Klippi kommenteerib Helen Noormets, kes on Tervise Arengu Instituudi kommunikatsiooniosakonna juhataja.
Lihtne valem oleks sellise teema puhul mängida kaastundele, pisaratele. Näidates „probleemse“ minevikuga lapsi nõrga, kaastunnet ja abi vajavana, me ei aita neid.

Antud näide on minu meelest vaimustavalt hea, tekitades siirast kaasaelamist ja austust. Võimestamise teema on reklaamis viimasel ajal moes, kuid alati ei mõju need reklaamid usutavalt. Väga hea tundega tehtud ilus ja aus klipp, mis aitab meil näha, millist sitkust ja annet leidub lastes, kui neile anda võimalus.

Klipp: BELIEVE IN ME – GYMNAST
Klient: BARNARDO’S
Teostaja: FCB INFERNO
Auhinnad:
Cannes Lions 2017
Bronze – Film Craft – Use of Licensed / Adapted Music

Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: