Cannes Lions parimad reklaamid: Bupa. For owning the dancefloor

Klippi kommenteerib Helen Noormets, kes on Tervise Arengu Instituudi kommunikatsiooniosakonna juhataja.
Minimalistlik reklaam, milles juhtuva võib kokku võtta ka nii: naine tuleb tantsupõrandale ja hakkab üksi tantsima. Teisalt juhtub siin väga palju ja kõik vähesed komponendid on ülihästi paigas.  

Näeme seda, kuidas võib end tunda inimene, kes on raskest ja potentsiaalselt surmavast haigusest läbi tulnud. Alguses kõhklevalt, justnagu ta ei kuuluks siia, hakkab naine muusikas liikuma. Väga hea näitlejatöö, muusika paneb naisele kaasa elama, kes paistab alles nüüd päriselt aru saavat, et ta on endiselt elus. Lühikese aja jooksul näeme naise näos hämmastust, nõrkust, tugevust, lõpuks puhast elurõõmu. Selliseid klippe sooviks rohkem näha, aplaus nii lavastajale kui näitlejatööle.

Klipp: FOR OWNING THE DANCEFLOOR
Klient: BUPA (Bupa Health Insurance).
Teostaja: WCRS

Auhinnad:
Cannes Lions 2017
Silver – Film craft – Casting

Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit või tule Cannes'i juba sel suvel. Loe rohkem festivali kohta.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: