Cannes Lions parimad reklaamid: Nike. Unlimited Youth

Klippi kommenteerib Alvar Lonks, kes on reklaamiagentuuri Tabasco loovjuht.
Madkonna on Raudmees
Seda pealkirja lugedes mõtlesid kohe seda Madonnat, eks? Tõsi, isegi klipi algus meenutab veidi Madonna loo “Like a prayer” videot 34 aastat hiljem, aga tegelikult on reklaamis üks teine vanem daam, ka Madonna ja kes samamoodi ei taha oma vanusega leppida. Aga miks peakski? Kui ikka hing rahu ei anna, tuleb jalgadele valu anda ja võibolla enne pingutust ka pisut palvetada, et tervis ja Nike’i tossud ikka vastu peaksid.

Klipp: UNLIMITED YOUTH
Klient: NIKE
Teostaja: WIEDEN+KENNEDY

Auhinnad:
Cannes Lions 2017
Gold – Campaign Award Cannes Lions

Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit või tule Cannes'i. Loe rohkem festivali kohta.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: