Cannes Lions parimad reklaamid: Pinacoteca de São Paulo. Antropofagia

Klippi kommenteerib Marika Jahilo, kes on Rahvusringhäälingu turundus- ja müügiosakonna juhataja.
São Paulo kunstimuuseumi Pinacoteca kampaania on tõeliselt kosmopoliitne. Veetlev “pildi sisse minek” inspireerib, intrigeerib ja tekitab uudishimu. Mida siis agentuur tegi ja miks?

Lähteülesandeks on ärgitada inimesi muuseume külastama, sest tervelt 70% brasiillasi pole elus muuseumi külastanud. Kliendikaemusi uurides jõuti järeldusele, et kunst “ei kuulu rahvale”, vaid seda peetakse haritud eliidi pärusmaaks, sest lihtsad inimesed ei saa kunstist aru. Needsamad tavainimese peas tekkivad küsimused on pikitud sisekõnena lummavate kaadrite vahele: “Kui kaua peaks pilti vaatama?”, “Kas värvidel on tähendus?”, “Miks nii väiksed pead?”, jne, jne. Klipi tuumaks on Pina (kunstimuusuemi hellitusnimi) kõige kuulsam teos – Brasiilia modernisimi ema Tarsila do Amarali “Antropofaagia”.

Ülimalt maalilist vaatemängu saadab Edvard Griegi Mäekuninga koopa tants. Allegooriline vihje kannibalist trollile või siis hoopis hirmutavale kunstimuuseumile…Kütkestav klipp, just nagu üks kultuurivaldkonna reklaam olema peaks!

Klipp: ANTHROPOPHAGY
Klient: PINACOTECA DO ESTADO DE SÃO PAULO
Teostaja: F/NAZCA SAATCHI & SAATCHI

Auhinnad:
Cannes Lions 2018
Bronze
Film – Online Film: Sectors – Leisur

Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame igal reedel maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid.  Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit. Loe rohkem festivali kohta.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: