Cannes Lions parimad reklaamid: Sickkids Foundation. Sick Kids vs. Mom Strong

Klippi kommenteerib Helen Noormets, kes on Tervise Arengu Instituudi kommunikatsiooniosakonna juhataja.
Emad ei tohi kunagi murduda, mis iganes juhtub. Seda me emadelt ootame – alati olemas, alati toetamas, lohutamas, kaitset pakkumas.
Siin klipis aga just seda näidatakse, kuidas emad kaotavad oma jõu ja ahastavad, täiesti üksi oma talumatu murekoormaga. Väga hea vaatenurk probleemi näitamiseks. Haigete laste näitamine oleks lihtsaim ja odavaim võte, kuid siin on nad kõrvaltegelased. Näeme hoopis emasid, kes küll korraks murduvad, kuid saavad tagasi oma jõu. Keegi peab lihtsalt märkama ja pakkuma natuke tuge. Emasid ei saa keegi asendada niikuinii.


Klipp: Sick Kids VS Mom Strong
Klient: SICKKIDS FOUNDATION
Teostaja: SKIN & BONES TORONTO

Auhinnad:
Cannes Lions 2017
Bronze – Film Craft- Editing

Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit või tule Cannes'i juba sel suvel. Loe rohkem festivali kohta.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: