Cannes Lions parimad reklaamid: SONY. Gravity Cat

Klippi kommenteerib  Lauri Pildre, kes on reklaamiagentuuri Idea digijuht.
Selline tore indie-maiguline lühifilm, mille puändiks siis see, et tegemist on videomängu reklaamiga. Kogu klipist käib läbi mitu tänapäeva youtube’induse märksõna POV (point-of-view ehk läbi tegelase silmade) vaatenurk.
Peaosaliseks on kassipoeg, ajastu suurim haigus FOMO (fear-of-missing-out), kus üks prioriteete on nähtuse salvestamine, selle asemel, et tegutseda ja lõpuks loomulikult YOLO (you-only-live-once), kui läbi akna kukkudes, mitte paanikas karjuma ei hakata vaid hoopis olukorrast maksimum võetakse. Seega võib eeldada, et klipi tegijate taustatöö oli korralikult tehtud ja antud klipp sai oma vaatajaskonna just youtube’erite generatsioonist kindlasti kätte.

Klipp: GRAVITY CAT
Klient: SONY INTERACTIVE ENTERTAINMENT
Teostaja: HAKUHODO INC

Auhinnad:
Cannes Lions 2017
Gold – Film Craft – Production design / Art direction
Silver – Film – Media & Publications
Silver – Film Craft – Direction
Bronze – Cyber – Brand/Product Video
Bronze – Cyber – Social Video
Bronze – Film Craft – Visual Effects
Bronze – Entertainment – Online: Fiction under 15 minutes

Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit või tule Cannes'i juba sel suvel. Loe rohkem festivali kohta.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: