Cannes Lions parimad reklaamid: TAC. Consequences

Klippi kommenterib Keiro Vantsi, kes on reklaamiagentuuri Age McCann digiprojektide projektijuht.

Väga peenelt tehtud sotsiaalkampaania klipp, mis oma olemuselt on šokireklaam, aga reklaami vaadates ta sellena ei mõju.

Olen kindel, et just selliselt tehtud sotsiaalkampaaniad annavad ka kõige parema tulemuse. Teema puudutab, läheb hinge ja paneb mõtlema, kuid ei ole võigas. Time freeze efekti kasutamine on väga stiilne ja sobib antud sisu selgeks tegemiseks valatult. Kujundlik spidomeeter klipi lõpus on kirsiks tordil.

Klipp: CONSEQUENCES
Klient: TRANSPORT ACCIDENT COMMISSION
Teostaja: CLEMENGER BBDO MELBOURN

Auhinnad:
Cannes Lions 2017
Bronze – Film Craft – Visual Effects
Bronze – Film Craft – Production Design / Art Direction

Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit või tule Cannes'i juba sel suvel. Loe rohkem festivali kohta.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: