Cannes Lions parimad reklaamid: The North Face. Question Madness

Klippi kommenteerib Alvar Lonks, kes on reklaamiagentuuri Tabasco loovjuht.

Ütlen ausalt, et ma ei mõista, miks peaks üldse keegi tahtma ronida näiteks kuhugi mäe otsa, kus on külm ja suur võimalus surma saada aga mina olen ka argpüks ja minusugusel jääb üle vaid hulljulgeid inimesi imetleda.

Klipp on aus. Ei mingit võltsnaeratust ja kunstverd. Kõik on päris ja see näeb nii lummavalt ilus ja valus välja, et mul hakkab iseendast kahju, aga eks just iseenda ületamine ongi kõige raskem. Egas midagi, North Face-i jope selga ja matkates Selveri külmaletti. Kuskilt peab ju alustama.

 Auhinnad: 

Cannes Lions 2017
Bronze - Film Craft - Editing

Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit või tule Cannes'i juba sel suvel. Loe rohkem festivali kohta.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: