#TheCannesDress turunduskampaania tõi Balticbestilt kulla

Moedisainer Lilli Jahilo turunduskampaania #TheCannesDress tõi Balticbestilt Eestisse kulla. PR kategoorias pälvis #TheCannesDress hõbeda. Töö esitas konkursile Northern Lights Group.
Järjekorras kolmas Baltikumi loovusfestival
Balticbest toimus 23. - 24. augustil 2016 Jurmalas. Meedia kategoorias tunnistati #TheCannesDress kulla ning PR kategoorias hõbeda vääriliseks.
Kampaaniast kirjutas ka juhtiv USA turundusajakiri Adweek.





Kampaania valmis koostöös kliendiga, kus kliendipoolne idee sai Northern Lights Group abiga Cannes'i formaati viidud.


 "#TheCannesDress oli kindlasti žürii üks lemmiktöid. Sihtrühma valik oli leidlik ja täpne ning oli muljetavaldav, kui lihtsate vahenditega suudeti Cannes’i festivali infotulvas silma jääda seltskonnale, kelle kriitikameel on kindlasti üle keskmise kõrge. Žürii esimees Mark Tungate Epica Awards'sist tsiteeris oma Prantsusmaal moest kirjutavat abikaasat: on tohutu saavutus, kui sa suudad uue tulijana panna siin kellegi endast ÜLDSE rääkima, eriti aga positiivselt rääkima. #TheCannesDress seda tegi," kommenteeris žürii liige Madis Ots.
Loe töö kohta rohkem siit.

Cannes Lions Eesti esindajana julgustab Northern Lights Groupi ettevõtteid rohkem end Cannes'is väljendama, võimalusi on palju.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: