Cannes Lions parimad reklaamid: Verena. Capture

Klippi kommenteerib Keiro Vantsi, kes on reklaamiagentuuri Age McCann digiprojektide projektijuht.
Toidulisandite ja ravimite reklaami vallas leiab harva midagi põnevat ja üllatavat aga SURE sai sellega hakkama. Oleks ju saanud ka näidata ravimireklaamidest tuttavaid halbu mehikesi või kolle, kes soolestikus elavad. Ja kõige kurvem on see, et kui neilt reklaamidelt brändi logo ära võtta, ei tee neil mingit vahet. Creativity to the max.
Klipp: CAPTURE
Klient: VERENA INTERNATIONAL CO., LTD.
Teostaja: McCANN

Auhinnad:
Cannes Lions 2017
Gold – Film – Online Film – Fast Moving Consumer Goods
Bronze – Film Craft – Direction
Silver – Health And Wellness – Nutraceuticals


Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit või tule Cannes'i juba sel suvel. Loe rohkem festivali kohta.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: