Zavod BBDO kindel eesmärk on esimesena Kuldlõvi kodumaale tuua

Juba vähem kui kuu aja pärast algavale Cannes Lions festivalile sõidab Eestist kõige suurema delegatsiooniga Zavod BBDO reklaamiagentuur, kelle ridadest läheb end täiendama 8 inimest ehk
koguni 70% töötajatest. Lisaks astub Zavod BBDO poolt võistlustulle ka noortetiim, kes võtab osa 48 -tunnisest Young Lions võistlusest

 



Küsisime Zavod BBDO tegevjuhilt Tauno Looduselt kommentaari, miks tasub maailma suurimale loovusfestivalile minekusse investeerida ning kuidas see aitab agentuuri püstitatud eesmärkidele kaasa.
Enamasti saadetakse agentuurist Cannes’i vaid loov- ja tegevjuhid.

Miks on Zavod BBDO otsustanud tänavu nii suure delegatsiooni teele läkitada?

Meil on kindel eesmärk – tuua esimesena taasiseseisvunud Eestisse Kuldlõvi. Selle saavutamine on tiimitöö, mis nõuab suurepärast koostööd ja pühendumist igalt liikmelt. Nii kõvale tasemele arenetakse ainult järjepideva töö ja täiustumise läbi. Pingutame selle nimel süsteemselt kogu tiimiga. Korraldame iganädalaselt koolitusi, arutelusid ja workshop’e, et pidevalt eesmärgi suunas liikuda. Lisaks oleme kontaktis partneragentuuridega üle maailma, kellelt saame samuti head nõu ja tagasisidet. Cannes’i minek on üks suur tähis sel teel – viime oma iganädalased koolitused üle piiri. Pakume maailmas ainulaadset kogemust võimalikult paljudele tiimi liikmetele. Suhtleme tippudega ja õpime parimatelt. See aitab kindlasti motivatsiooni veelgi kasvatada ja fookust isegi teravamaks seada.

Miks tasub Cannes'is käia?

Iga-aastaselt on tähtis Cannes’is käia, et luua ja hoida kontakte, olla kursis maailmas toimuvaga ning muidugi ka lihtsalt enda täiendavaks motiveerimiseks. Pidevalt endale selle kogemuse läbi meelde tuletades, mida ja miks me teeme, hoiame sihi väga selgelt silme ees ning oleme ühel päeval ka reaalselt valmis oma suurt eesmärki saavutama. Kui on ka soov oma töö ja teenustega üle piiri vaadata, on just see üritus, kus kindlasti kohal viibida. Varem pole nii suure delegatsiooniga Cannes’is käidud. Täna näeme, et maksimaalne tiimi panustamine tasub ära ja suuname kogu oma väe suure eesmärgi täitmisele. Kindlasti võiksid kõik agentuurid oma delegaadid kohale saata. Üldine kodumaise taseme tõus ja maailmapildi avardamine on meile kõigile kasuks.

Copywriter Kaarel Kärner ja disainer Hanna Jõers esindavad Zavod BBDO-d ja ka Eestit Young Lions noortekonkursil, kus tuleb 48 tunni jooksul briif lahendada, võisteldes teiste riikide parimate alla 30-aastaste reklaamiinimestega. Mis eesmärgiga võistlema minnakse?

Jah, tõepoolest esindab meid ka noorte tiim. Nad on teravad, kindlasti korraliku tulevikupotentsiaaliga tegijad, kes on juba täna karastunud paljude kampaaniate ja reklaamlahenduste loomise ning läbiviimisega. Seni on nad osa võtnud Kuldmuna Pesamuna konkursist, mida võita pole veel õnnestunud. Küll aga on oldud sellele väga lähedal ja kuulduste järgi on ka žüriis oma töödega parajat poleemikat tekitatud. Cannes’is tuleb eelkõige luua võimalikult loov lahendus, mis ennast rahuldab. Kaotama loomulikult ei minda, eesmärk on alati võit, aga esmatähtis on endast maksimum anda.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: