Cannes Lionsi parimad reklaamid: Pernod Ricard. The Time We Have Left

Agentuur on selles klipis suutnud väga hästi ühendada meie armastuse sõprade vastu ja tänapäeva murekoha – aja. Kõigil on muudkui kiire ja aega leidub ainult valitud tegevustele, trennis ei jõua käia, raamatuid ei jõua lugeda (või kuulata). Aga kõik see ülejäänud vaba aeg – milleks me seda kasutame? Eks igaühel ole oma viis.

Cannes Lionsi parimad reklaamid: Procter & Gamble. The Endless Ad

YouTube’i klipis näeme Old Spice’i telereklaami lühikest kolmeminutilist reminder’it. Reklaam ise on pikkuse poolest Guinnessi rekordi omanik ja oli eetris 14 tundi järjest. Kuna televisioon on jätkuvalt üks kallimaid meediakanaleid, siis täispikka ehk lõputut versiooni sai näha ainult internetis.