Cannes Lions parimad reklaamid: American Greetings. What it means to love

Klippi kommenteerib Signe Kõiv, kes on Turundajate Liidu tegevjuht. 
Reklaam käsitleb igapäevaseid pingelisi olukordasid, kus sõnad jäävad õhku rippuma ja suhted võivad teha valu. Kogu maailma rikkusel ega kuulsusel ei ole väärtust, kui lähedased suhted logisevad või puuduvad sootuks. American Greetings trotsib vapralt digiajastut ja näeb väljapääsuna südamlikke, hoolikalt valitud sõnumeid prinditud kaardil, mida õigel hetkel kallile inimesele ulatada.

See on hea eeskuju ja eriti tõhus abivahend põlvkonnale, kes tunnetest rääkimist veidi pehmoks või suisa hirmuäratavaks peab. Lõppeks pole ju vahet, mil viisil öeldakse ja pihku poetatud tähenduslik kaardike rõõmustab kindlasti nii saajat kui andjat.

Klipp: WHAT IT MEANS TO LOVE
Klient: AMERICAN GREETINGS
Teostaja: MULLENLOWE

Auhinnad:
Cannes Lions 2018
Bronze – Film – Online Film: Sectors – Other fmcg

Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame igal reedel maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid. Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit. Loe rohkem festivali kohta.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: