Cannes Lions parimad reklaamid: BBC One. The Supporting Act

Klippi kommenteerib Marika Jahilo, kes on Rahvusringhäälingu turundus- ja müügiosakonna juhataja.
Jõulumaagia võlub ja kõnetab! Tegelikult kutsub see reklaam lihtsalt olema koos BBC One’ga, st veetma pühadeaega koos nende teleprogrammiga.

Selle looga on kerge end seostada, kui oled laps või lapsevanem – kes siis ei teaks neid erilisi hetki, kui oma laps laval solistiks ja isal-emal silmis pisarad.

Need hardad hetked ei unune kunagi, kuid kaovad su elust kiiremini kui karta oskad. Jah, BBC ei kutsu sind vaatama “hoolikalt valitud sisuprogrammi või lustakat stuudiosaadet”. Selle klipiga öeldakse auditooriumile, et mõistame ja oleme koos teiega, saame aru teie muredest ja püüame olla abiks.

Klipp: THE SUPPORTING ACT
Klient: BBC ONE
Teostaja: BBC CREATIVE

Auhinnad:
Cannes Lions 2018
Gold – Film Craft – Animation
Silver – Film Craft – Direction

Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame igal reedel maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid. Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit. Loe rohkem festivali kohta.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: