Cannes Lions parimad reklaamid: On Love Foundation. Behind The Post

Klippi kommenteerib  Helen Noormets, kes on Tervise Arengu Instituudi terviseturunduse keskuse juht.
Suhete ja vaimse tervise teemal ei ole palju kampaaniaid tehtud ja seetõttu oli põnev näha, kuidas teemale on lähenetud. Klipp igatahes on eluline ja usutav ning inspireeris projekti kohta rohkem uurima. Tekkis ka huvi, kes on selle projekti taga.

Selgus, et algatus pärineb ühe suhtevägivalla tõttu hukkunud noore naise, Yeardley Love`i, perekonnalt. Pere lõi fondi, et harida suhtevägivalla teemadel ja eelkõige keskendub sellele, et aidata avastada esmaseid ohumärke. Suhtevägivald on keeruline teema, kus on palju ämbreid, millesse on võimalik astuda.

Kampaaniate puhul on sageli probleemiks, et kaldutakse kasutama šokivõtteid, mis aitavad küll tähelepanu võita, aga millest palju abi ei ole ning inimesed ei kipu end selle probleemiga seostama isegi kui peaks. Suur probleem saab alati alguse millestki. Just esmastest ohumärkidest arusaamine ja julgus nende ilmnemisel tegutseda on võti, kuidas vältida traagilisi sündmusi.

Häda aga ongi selles, et meediale esmaste ohumärkide teema ei müü ja ka avalikkuse tähelepanu on pehme sõnumiga keerulisem saavutada. Seega on valitud väga head vahendid selle teemaga noorte inimesteni jõudmiseks. Kampaania veebilehel on teisigi klippe ja infot, mis aitavad vahet teha tervel ja ebatervel suhtel, armastusel ja armukadedusel, manipuleerimisel, saboteerimisel jms.

Klipp: BEHIND THE POST
Klient: ONE LOVE FOUNDATION
Teostaja: MAL\FOR GOOD

Auhinnad:
Cannes Lions 2018
Silver
Film – Online Film: Sectors – Not-for-profit / Charity

Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame igal reedel maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid. Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit. Loe rohkem festivali kohta.


Kirjuta esimene kommentaar

Email again: