Cannes Lions parimad reklaamid: Nike. Dream crazy”

Üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna - kas see käib ka Nike'i "Dream Crazy" kohta, vaadake järgi!
Põnev on tegelikult hoopiski klipile eelnenud lugu, see, mis toimus enne. Kultuuribarjäärid või - sillad, katkestus või ühendus? Üks ei saa ilma teiseta, ehk enne ei saa ühendada, kui pole katkestust ja vastupidi. Moodsad reklaamid polegi nagu reklaamid, need on midagi sotsiaalse projekti ja PR-kampaania vahepealset. Aga siiski, kes on see beežis elegantses mantlis mees ja mida on tal maailmale öelda?

Klipp: Dream Crazy 
Klient: Nike
Teostaja: Park Pictures New York ja Wieden+Kennedy

Auhinnad:
Cannes Lions 2019
Silver - TV / Cinema Film: Sectors


Klippi kommenteeris Marika Jahilo, kes on Rahvusringhäälingu turundus- ja müügiosakonna juhataja.

Vaata ka teisi maailma parimaid reklaamklippe ja kommentaare nendele siit.

Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: