Cannes Lionsi parimad reklaamid: Pernod Ricard. The Time We Have Left

Agentuur on selles klipis suutnud väga hästi ühendada meie armastuse sõprade vastu ja tänapäeva murekoha – aja. Kõigil on muudkui kiire ja aega leidub ainult valitud tegevustele, trennis ei jõua käia, raamatuid ei jõua lugeda (või kuulata). Aga kõik see ülejäänud vaba aeg – milleks me seda kasutame? Eks igaühel ole oma viis.
Brändi ennast on mainitud ainult video lõpus ja see jättis inimestele rohkem ruumi brändiga ise tutvuda. Kampaania järel otsustati meediaeelarvet kärpida ja suunata see hoopis selle jaoks, et viia sõpru riigi eri otstest omavahel kokku. Julge eeskuju, kuidas tegeleda brändi kasvatamisega.

Kommentaari autor Jaan Kruusma on sotsiaalmeediaagentuuri 7Blaze coach.

Klipp: THE TIME WE HAVE LEFT
Klient: PERNOD RICARD
Teostaja: LEO BURNETT MADRID

Auhinnad:
Cannes Lions 2019
Gold – FMCG
Bronze – Data Strategy – Data & Technology

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vaata ka teisi maailma parimaid reklaamklippe ja kommentaare siit.

Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: