Cannes Lionsi parimad reklaamid: The New York Times. The Truth Is Worth It: Rigor
Eesti keelde tõlgituna võiks see kõlada klišeelikult "Tõde on seda väärt", kuid selle töö teostus on kõike muud kui tavapärane.
Kampaania idee oli näidata, et tõde eksisteerib, aga mitte iseenesest, vaid see tõde tuleb ajakirjanikel välja kaevata, töötades tuhandete dokumentidega, paljastades institutsioone ja ametnikke, veendes allikaid ja taludes kõikvõimalikke takistusi, ähvardusi.
Kampaaniaks tegi David Droga agentuur viis klippi, kõik puudutamas ülimalt teravat teemat. Kui huvitavalt kasutab ta ühte ajalehe iseloomulikumat tunnusjoont - tüpograafiat! Kogu visuaali must-valge dünaamika on kokku väga mõjuv.
Ameerika
võimsama mehe vastu minna - selleks peab tõepoolest püksis midagi olema. Aga
vaadake ise!
Kommentaari autor
Marika Jahilo on Rahvusringhäälingu turundus- ja müügiosakonna juhataja.
Klient: The New York Times
Teostaja: DROGA5 NEW YORK
Kampaania teisi klippe vaata DROGA5 koduleheküljelt.
Auhinnad:
Cannes Lions 2019
Grand Prix Campaign - Media / Entertainment - TV / Cinema Film: Sectors
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid.
Kirjuta esimene kommentaar