Cannes Lionsi parimad reklaamid: The Learning Corp. One Word

Olete tuttav selle pingutusega, kui vastus mingile küsimusele on no nii keele peal, et kohe-kohe hakkate ütlema, aga vat ei tule? Täitsa hulluks ajab! 

Korrutame selle pingutuse miljoniga, siis võib-olla kujutame ette seda tööd ja vaeva, mis on sellesse telereklaami panustatud.

Nüüd korrutame selle töö ja vaeva omakorda triljoniga ja saame hädise murdosa tööst ja vaevast, millega seisab silmitsi inimene, kellest reklaam räägib – keegi, keda on tabanud ajukahjustus, mille tagajärjel ei suuda suu öelda sõna, mida mõistus teab. Lihtsalt. Ei. Suuda.

Suurepärase animatsiooniga näidataksegi meile, kuidas otsitav sõna, “baby”, püüab läbi murda takistusest, mis ei lase tal üle huulte tulla, aga ka märgata vihjeid, mis aitavad edasi, nagu näiteks “honey” või “sweetheart”. Iga sõna on võitlus, mida klient, The Learning Corp, Constant Therapy nimelise teraapiaäpiga võidelda aitab.

 Tahaks lõpetuseks veel midagi öelda, aga ei leia seda õiget sõna.

Kommentaari autor Madis Ots loovagentuur Salama kaasasutaja ja loovjuht.

Klipp: ONE WORD
Klient: THE LEARNING CORP
Teostaja: AREA 23, AN FCB COMPANY NEW YORK

Vaata lisaks reklaami selgitavale videole ka originaalklippi.

Auhinnad:
Cannes Lions 2019

Gold - Film: Cinema, TV and Digital Film Content - Product or Service Promotion
Bronze - Film Craft: Use of Music / Sound Design - Product or Service Promotion


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vaata ka teisi maailma parimaid reklaamklippe ja kommentaare siit.

Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: