Cannes Lions parimad reklaamid: CBS Sports. Teasing John Malkovich

Klippi kommenteerib Marika Jahilo, kes on Rahvusringhäälingu turundus- ja müügiosakonna juhataja.
Ameerika, nii Ameerika on see reklaamklipp, mis mõeldud naelutamaks ekraanide ette 50 miljonit inimest USA aasta ühe suurima spordisündmuse – AFC finaalmängu ajaks.

Tegu on lihtsakoelise skriptiga, nii nõrgaga, et peaosaline John Malkovich peaaegu keeldub seda rolli tegemast. Arusaamatusest alguse saanud stoori haagib, sest sa tahad ju näha, mis sellest vaidlusest siis lõpuks saab! Saab aga seda, et orkester hakkab mängima ja lihtne tekst muutub hümniks, kui seda kannab ette John Malkovich.

Lausa gustavernesaksalik meeleolu on loodud läbi oskusliku vastanduse, dialoogi ja muidugi supernäitleja abiga.

Klipp: TEASING JOHN MALKOVICH
Klient: CBS SPORTS
Teostaja: CBS Corporation

Auhinnad:
Cannes Lions 2018
Gold – Film Craft – Script
Silver – Film Craft – Editing
Silver – Film Craft – Direction
Silver – Entertainment – TV & VOD: Fiction
Bronze – Film Craft – Casting

Vaata ka teisi maailma parimaid reklaamklippe ja kommentaare nendele siit.

Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame igal reedel maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: