Cannes Lions parimad reklaamid: Edeka Zentrale. Christmas 2117

Klippi kommenteerib Kädi Kaasikmäe, kes on vabakutseline copywriter.
Aasta 2117 jõulud, inimestest mahajäetud linnas liiguvad robotid. Kas see on tõesti meie tulevik? Kõle, pisut kurjakuulutav ja masinlik.

Ometi leidub alati see üks, kes julgeb olla teistmoodi ja näha kaugemale, näha isegi aegades tagasi. Ühes robotis tekib igatsus inimlike pühade järele. Ta püüab luua mahajäetud kaubamajas enda moodi hubast jõululauda, kuhu koondab mannekeenid, oodates neilt sarnast elevust ja soojust, mida kohtas vana filmi vaadates. See kõik ei õnnestu, aga igatsus jääb ja viib edasi otsima elavaid inimesi. Õnneks suudab robot välja raalida kodu, mille uks talle lõpuks armastavalt avaneb. Kodusoojus, lähedus ja lihtsad head maitsed loovad jõulutunde. Koosolemise aeg ja lugude jutustamine ei kao loodetavasti kunagi. Edeka ei kutsu ostma, vaid südamlikke hetki nautima.

Kui tunned, et pühadeaeg muudab ka sinu masinlikult tormavaks, siis peatu hetkeks – kõige väärtuslikum kingitus on lähedaste jaoks olemas olemine ja armastav piparkoogisüda.

Klipp: CHRISTMAS 2117
Klient: EDEKA Zentrale AG & Co. KG
Teostaja: JUNG VON MATT

Auhinnad:
Cannes Lions 2018
Gold – Film Craft – Visual Effects
Silver – Film Craft – Animation

Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame igal reedel maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid. Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit. Loe rohkem festivali kohta.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: