Cannes Lions parimad reklaamid: Go Gentle Australia. Stop the horror
Need kriitikud pole tahtnud või osanud selle peale mõelda, et härivat reklaami nähes saab telekanalit vahetada, stopp-nuppu vajutada või pilgu ära pöörata, kuid päris elus seda luksust ei ole.
Seda illustreerib õudustäratava ilmekusega Austraalias Victoria osariigis läbi viidud kampaania, mille eesmärk oli mõjutada abistatud surma reguleerivat seadusandlust. Selleks tehti kuueminutiline film, mis kujutas äärmiselt tõetruult ühe ravimatult haige mehe viimast elupäeva. Ekraani nurgas oli suur nupp “Stop the horror” – lõpeta see õudus –, mida keskmine vaataja vajutas pärast 3 minutit ja 16 sekundit.
Kuus minutit reaalsust kujutavat filmi oli inimestele liig. Aga kuus minutit reaalsust ennast? Aga kuus kuud? Kuus aastat? Ja mitte kellegi teise, vaid enda elus.
Victoria parlament hääletas vabatahtliku abistatud surma legaliseerimise poolt.
Klipp: STOP THE HORROR
Klient: GO GENTLE AUSTRALIA
Teostaja: HISTORY WILL BE KIND, CUMMINS & PARTNERS
Cannes Lions 2018
Gold – Film – Use of Online Film
Gold – Entertainment – Audiovisual Branded Content – Online: Fiction
Gold – Film Craft – Casting
Silver – Film Craft – Direction
Ülevaatlikul 2-tunnisel seminaril võtame vaatluse alla kaksteist eelmise aasta Cannes Lions'i sotsiaal- ja tervishoiuvaldkonna võidukampaaniat. Loe täpsemalt...ja pane end kirja hiljemalt 22.märts.
Kirjuta esimene kommentaar