Cannes Lions parimad reklaamid: Ignite National. Medically Speaking

Klippi kommenteerib Marika Jahilo, kes on Rahvusringhäälingu turundus- ja müügiosakonna juhataja.
See reklaam viib meid Ameerikasse, kuid on vägagi aktuaalne ka Eestis. Ameerika Ühendriikide elanikkonnast moodustavad naised 51%, kuid valitud ametikohtadel on neid vaid 22%.

Eesti viimases Riigikogu koosseisus oli naisi vaid 29%. Põhjamaade parlamentides on naiste osakaal oluliselt suurem: Rootsis 46%, Soomes 42%, Norras 41%, Islandil 38% ja Taanis 37%. Kas naiste proportsioon esindusorganites peaks paremini peegeldama rahvastiku koosseisu?

Klipi sisuks on valitud väga valus teema. Stoori lähtekohaks on ühe reaalse poliitiku väljaütlemine, mida osavalt kontrastidega võimendatakse – sisu ja vormi, hääletooni ja mõtte, intiimse ja formaalse vahel. Kõnetab. Meisterlik, mõjus ja mõtlemapanev.

Klipp: MEDICALLY SPEAKING
Klient: IGNITE NATIONAL
Teostaja: PEREIRA & O’DELL

Auhinnad:
Cannes Lions 2018
Bronze – Campaign Award – Film – Not-for-profit / Charity


Vaata ka teisi maailma parimaid reklaamklippe ja kommentaare nendele siit.

Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame igal reedel maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: