Cannes Lions parimad reklaamid: Monster.com Saved by the Monster

Tööportaal Monster.com soovis oma kampaaniaga maailmale märku anda, et nad on tagasi – veelgi suurem, veelgi tugevam. Mis oleks parem viis seda teha, kui luua meeldejääv hiiglaslik koletis, mis on elav ja hingav ning on ühtlasi portaali maskott?
Metafoorina kasutatud koletis on justku tööotsingu protsess ise – esmalt on see hirmutav, siis tunned end juba veidi mugavamalt ning lõpuks leiad end kohast mis on ilus ja hea. Kuidas koletis päästab noore naisterahva keerukast töisest olukorrast ja kuhu see kõik välja viib, selgub juba klipist.

Klipp: SAVED BY MONSTER
Klient: MONSTER.COM
Teostaja: KBS

Auhinnad:
Cannes Lions 2018
Silver – Film Craft – Visual Effects
Bronze – Film Craft – Sound Design

Vaata ka teisi maailma parimaid reklaamklippe ja kommentaare nendele siit.

Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame igal reedel maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: