Cannes Lions parimad reklaamid: Procter & Gamble. It’s a Tide Ad
Kui üldjuhul nähakse reklaamipausides võimalust hetkeks jalgu sirutada, siis Super Bowli ajal näidatavad reklaamid on maailmakuulsad ja neid oodatakse suure huviga.
Suurfirmad püüavad üksteist loovusega üle trumbata. Procter & Gamble koostöös Saatchi &Saatchi’ga suutis seda teha ning pälvis Cannes Lions loovusfestivalil kõrgeima auhinna – kampaania Grand Prix.
Kas asi on lumivalgetes T-särkides või David Harbour’i meisterlikus näitlejatöös – seda niisama lihtsalt ära ei arva, seda peab nägema!
Kas asi on lumivalgetes T-särkides või David Harbour’i meisterlikus näitlejatöös – seda niisama lihtsalt ära ei arva, seda peab nägema!
Klipp: IT’S A TIDE AD
Klient: PROCTER & GAMBLE
Teostaja: SAATCHI & SAATCHI
Auhinnad:
Cannes Lions 2018
Grand Prix – Campaign Award
Vaata ka teisi kampaania klippe:
Kirjuta esimene kommentaar