Cannes Lionsi parimad reklaamid: Spark. Wedding

Reklaam lööb oma väga inimliku ja hingemineva looga, millega on lihtne samastuda.
Klipil on väga hea pildikeel ja filmilik, kaasahaarav ülesehitus. Paralleelselt jooksev visuaal ja tekstiesitus loovad stsenaariumi näiliselt mängleva kergusega. Pulmateemaga on lihtne klišeedesse laskuda, aga siin on sellest ilma liigsete ilustusteta hoidutud ja esile pääseb lugu ise – isa kõne tütrele tema pulmapäeval.

Puänt lõpus on ootamatu ja toob selgelt esile tehnoloogia rolli meie igapäevas, seda enim erilistel hetkedel. Võimaldades meil olla koos, saada osa ning jagada elu.

Tihti on digiteenuste reklaamid suunatud nooremale tarbijale, siin oli aga süžee valikuga fookus pigem vanemal generatsioonil, mis mõjus värskelt ja lisas sügavust.

Kommentaari autor Lilli Jahilo on moedisainer.

Klipp: WEDDING
Klient: SPARK
Teostaja: BBDO AUCKLAND

Auhinnad:
Cannes Lions 2019
Bronze – Consumer Services / Business to Business – TV / Cinema Film: Sectors

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vaata ka teisi maailma parimaid reklaamklippe ja kommentaare siit.

Koostöös veebiajakirjaga Edasi.org tutvustame maailma kõige tuntuma ja hinnatuma reklaamikonkursi, Cannes Lions loovusfestivali, tähelepanuväärsemaid töid.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: