Cannes Lions parimad reklaamid: Tile. Lost Panda

Kes kunagi on mõne südamelähedase eseme ära kaotanud, see teab, milline on see ülevoolav tunne, kui ese on lõpuks leitud.
Just sellele tundele üles ehitatud klipp räägib armsa loo väikesest tüdrukust, kes on kaotanud oma kalli mänguasja. Panda lugu põhineb tõsielul – just nii juhtus ühel Tile (bluethooth jälgimissüsteemi seadeldis) kliendil.

Klipi teeb huvitavaks lähenemine, et loo keskmes ei ole mitte õnnetu tüdruk, vaid pandakaru Ernie, kes hoolimata püüdlustest ei leia oma omanikku. Ja kuigi lõpp on etteaimatav, on klipp üles ehitatud põnevust juurde kruttides. Hoolimata sellest, et reklaam on üks emotsionaalse manipulatsiooni meistriteotest, toob see väga selgelt esile toote ja argumendi, miks me peaksime selle soetama.

Klipp: LOST PANDA
Klient: TILE
Teostaja: DEUTSCH LA

Auhinnad:
Cannes Lions 2018
Bronze – Film Craft- Animation
Bronze – Film Craft – Visual Effects

Cannes Lions maailma parimate reklaamfilmide esitlusest on võimalik osa saada ka suurel ekraanil 15. ja 16. oktoobril Apollo kinodes üle Eesti.

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: