Cannes Lions parimad reklaamid: Verena. Capture
Klippi kommenteerib Keiro Vantsi, kes on reklaamiagentuuri Age McCann digiprojektide projektijuht.
Toidulisandite ja ravimite reklaami vallas leiab harva midagi põnevat ja üllatavat aga SURE sai sellega hakkama. Oleks ju saanud ka näidata ravimireklaamidest tuttavaid halbu mehikesi või kolle, kes soolestikus elavad. Ja kõige kurvem on see, et kui neilt reklaamidelt brändi logo ära võtta, ei tee neil mingit vahet. Creativity to the max.
Klipp: CAPTURE
Klient: VERENA INTERNATIONAL CO., LTD.
Teostaja: McCANN
Auhinnad:
Cannes Lions 2017
Gold – Film – Online Film – Fast Moving Consumer Goods
Bronze – Film Craft – Direction
Silver – Health And Wellness – Nutraceuticals
Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit või tule Cannes'i juba sel suvel. Loe rohkem festivali kohta.
Klipp: CAPTURE
Klient: VERENA INTERNATIONAL CO., LTD.
Teostaja: McCANN
Auhinnad:
Cannes Lions 2017
Gold – Film – Online Film – Fast Moving Consumer Goods
Bronze – Film Craft – Direction
Silver – Health And Wellness – Nutraceuticals
Vaata ka teisi klippe ja kommentaare siit või tule Cannes'i juba sel suvel. Loe rohkem festivali kohta.
Kirjuta esimene kommentaar